Szilágyi, BarnabásMolnár, Petra2022-04-042022-04-042022-04-04http://hdl.handle.net/2437/329913A szakdolgozat célja, hogy megismerjük az óvodai diagnosztikus eszközök alkalmazásával kapcsolatos szakértői véleményeket, hozzáállásokat. Igyekszem feltárni, hogy az interjú szereplői mit tartanak fontosnak és kevésbé fontosnak a diagnosztizálás folyamatában. Fő szempontként jelenik meg annak megválaszolása, hogy mindez hozzájárul-e egy óvodai diagnosztikus protokoll egységes alkalmazásának megvalósításához. Válaszokat, megoldási lehetőségeket keresünk intézményi, egyéni és társadalmi szinten az előfeltevéseink kapcsán. Hipotéziseim a beszélgetések, valamint a hazai és nemzetközi szakirodalom alapján kerülnek megfogalmazásra: feltételezem, hogy az óvodában alkalmazott diagnosztikus mérésekre szükség van. Nem csak az egyéni fejlesztések irányát jelölik ki, hanem az általa sikeresen megvalósuló fejlesztő prevenció hatására kudarc nélküli iskolakezdés várható.53huóvodai nevelésdiagnosztikai módszerekprevencióDiagnosztika az óvodai fejlesztésbenVizsgáló eljárások szerepe az óvodábanDEENK Témalista::Neveléstudomány