Nábrádi, AndrásMárton, Csenge2019-10-312019-10-312019-10-23http://hdl.handle.net/2437/275567Szakdolgozatom egy közúti személyszállító cég stratégiai tervét dolgozza fel. Ebben kitérek a vállalkozás külső, belső környezeti vizsgálatára a piaci helyzet feltérképezése során. Emellett elemzem a vállalat piacán versenyző azonos tevékenységet végző, hasonló méretű társaságokat, és ezek egymáshoz viszonyított helyzetét. Végül a különböző vizsgálataimat a megfelelő stratégai tervező módszerekkel összegzem, melyek alapján tisztázódik az elemzett vállalkozás számára megfelelő/ajánlott stratégia. Dolgozatom célja, hogy a Fuvbontker Trade Kft. részére olyan stratégiát állítsak fel, amellyel a továbbiakban még hatékonyabban tudja kihasználni lehetőségeit, valamint a rá a veszélyt jelentő tényezőket minél nagyobb mértékben mérsékelni tudja.58hustratégiastratégiai tervvállalati menedzsmentA Fuvbontker Trade Kft. vállalati stratégiai terveStrategic plan of Fuvbontker Trade Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány