Hevessy, GáborBényei, Nikolett2012-11-132012-11-132012-102012-11-13http://hdl.handle.net/2437/149851Szakdolgozatom témájául az értékesítést választottam, mégpedig egy speciális részterületét, amely a szállodaiparra konkretizálódott. Az első részében azokat az elméleti alapokat fogom bemutatni, melyek szükségesek, és segítik a gyakorlati, empirikus kutatásom pontosabb megértését. Az imént említett második, kutatási részben két gyakorlatban is működő debreceni szálloda példáját fogom megvizsgálni és összehasonlítani. Egészen pontosan a Hotel Óbesterről és az Acquaticum Termál és Wellness Hotelről lesz szó.63 oldalhuértékesítés, marketing, szállodaszállodaipar, Aquaticum, ÓbesterÉrtékesítés bemutatása a szállodaiparban az Aquaticum Termál és Wellness Hotel valamit a Hotel Óbester példáján keresztülPresentation of selling in the hotel industry by Aquaticum Thermal and Wellness Hotel and Hotel ÓbesterDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Társadalomtudományokno_restriction