Balázs-Földi, EmeseVónya, Viktória2017-04-192017-04-192017http://hdl.handle.net/2437/238235Életünk egyik legfontosabb szakasza az iskolai életben történik,ahol nem csak tudást, hanem barátokra is szert teszünk.Fontos, hogy minden gyermek egyenlő eséllyel induljon el az életben. Ha valaki hátrányos helyzetű, fogyatékkal elő vagy jobb körülmények között él, ugyanannyi joga van részt venni az iskolai oktatásban,nevelésben.Kutatásomban szeretném feltárni a hátrányos helyzetű gyermekek kapcsolatait,a tanulmányi eredményeiket,az iskolába való beilleszkedésüket és hogy kit tartanak népszerűnek az osztályközösségbe,ezen kívül az oktatás és a szegénység téma körére is kitérek.52huhátrányos helyzetű gyermekszegénységoktatásszociometriai vizsgálatA hátrányos helyzetű gyermekek kapcsolatrendszerének vizsgálata egy Hajdú-Bihar megyei általános iskolábanDEENK Témalista::Társadalomtudományok