Kontor, EnikőVeres, Nikolett2015-05-292015-05-292015-05-24http://hdl.handle.net/2437/213758Szakdolgozatom témája során a marketing és az ügyfélkapcsolat fontosságát kívánom bemutatni magyar kis és középvállalkozáson (KKV-n) keresztül, ábrázolva a lehetséges fejlődési lehetőségeket. Kutatásom során vizsgálni kívánom, hogy az elemzett cég lehetséges marketingtevékenysége és ügyfélkapcsolata milyen hatást gyakorolhat a forgalomra és a vállalkozás teljesítményére, kitérve a jövőbeni fejlesztési lehetőségekre. Véleményem szerint a marketing és az ügyfélkapcsolat kezelés szoros kapcsolatban áll egymással. Hiába a megfelelő marketingkommunikáció, ha egy vállalkozás nem fordít kellő figyelmet ügyfélkapcsolatainak a kezelésére, akkor a potenciális vevőkör az érdeklődés fázisában reked és vásárlása másik cégnél realizálódik. A marketing az ügyfélkapcsolati kezeléssel összedolgozva érdemben emelheti a megrendelések számát és volumenét, amely a vállalkozás eredményességének a növekedéséhez vezet. Szakdolgozatom kutatási típusa kvalitatív és kvantitatív mutatok mentén keresztmetszeti és retrospektív. Hazai és nemzetközi szakirodalom feldolgozásával kívánok teljes képet adni a marketing és az ügyfélkapcsolat fontosságáról.50huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországügyfélkapcsolat-kezelésmarketingA Gipsz-Trend Max Kft. fejlődési lehetőségei az ügyfélkapcsolat-kezelés és a marketing segítségévelThe development opportunities of Gipsz-Trend Max Ltd. with customer relationship management and marketing activityDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány