Szabóné Pataky, EszterIványi, Ágota2015-10-292015-10-292015-10-29http://hdl.handle.net/2437/217431A mai társadalmat meghatározó online eszközök térhódítása, valamint az Y generáció (és a friss diplomások) nehezebb megértése és elérése nyomán szakdolgozatom fő célja a márkázás individuumra és vállalatra vetített fontosságának felismerése volt, munkaerő-piaci keretek között. Ebből következett a munkaerőpiac keresleti és kínálati oldalának analizálása, hiszen az egyik oldal marketingkampánya nem létezhet a másik oldal marketingkampánya nélkül. Mind az egyének, mind a vállalatok esetében a márka tudatos építésére van szükség, hiszen ez jelentheti a kulcsot a kereslet és a kínálat között meglévő egyensúlytalanságok áthidalásához. Az egyének márkaépítése, vagyis az énmárka-építés egészen a munkába állást megelőzően indul: a megfelelő önéletrajz, motivációs levél és az állásinterjún nyújtott eredmények mind-mind megfeleltethetőek a 4P-marketingmix egyes elemeinek. Természetesen az elhelyezkedés csupán megsokszorozza a személyes márkánk önmagunk és a külvilág felé történő közvetítését. Vállalati szinten az employer brandingnek, vagy céges brandingnek kell tudatosan, tervszerűen működnie, ebben segíthet az Y generáció mélyebb megismerése.68 oldalhuNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországSelf marketingÉnmárkaMunkáltatói márkaSelf marketing: az énmárka és a munkáltatói márkaA kereslet-kínálat találkozása a mai munkaerőpiaconSelf Marketing: The Personal Brand and The Employer Brand. How Can The Demand and The Supply Meet on The Labour Market of Today?DEENK Témalista::Társadalomtudományok