Kiss, MariettaKontor, EnikőKun, András István2017-04-242017-04-242016Táplálkozásmarketing. -3 : 1 (2016), p. 61-71. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/238400Az organikuscímke-hatás a marketing irodalomban: imázstranszfer, halo-hatás és jelzésfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM068504TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://www.econ.unideb.hu/images/dokumentumok/T%C3%A1pl%C3%A1lkoz%C3%A1smarketing_fi/2016_III_1/05_Kiss_M.__Kontor_E.__Kun_A._I._Az_organikusc%C3%ADmke-hat%C3%A1s_a_marketing_irodalomban__Im%C3%A1zstranszfer_hal%C3%B3-hat%C3%A1s_%C3%A9s_jelz%C3%A9s.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/3/1/52018-04-04