Fehér, AndrásBalogh, Réka2023-04-262023-04-262023-04-25https://hdl.handle.net/2437/350860A dolgozatom központi témája a „Street food” fogyasztói magatartásának vizsgálata. A kutatásom során választ kerestem többek között arra, hogy van-e hatása a nemnek a „street food” ételek fogyasztási gyakoriságára, illetve arra is, hogy mekkora szerepe van az íznek a fogyasztói döntésben. A kutatásomhoz kvalitatív (interjú) és kvantitatív (kérdőív) módszert is használtam, annak érdekében, hogy minél közelebb kerüljek a válaszhoz. A kérdőívem eredményei nem általánosíthatóak a hazai fogyasztókra, a mintám nem reprezentatív (N=201). Interjút a Harap-Lak Ételbár ügyvezető igazgatójával készítettem, így jobban betekintést nyerve az iparágba. A kutatásom során arra az eredményre jutottam, hogy a „street food” típusú ételek nagy népszerűségnek örvendenek és egyre nagyobb teret hódítanak a gasztronómiában.49hustreet food, fogyasztói magatartás, Covid-19A "Street food"-al kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálataExamination of consumer habits related to "street food"DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing