Bakosné Kiss , Virág ÁgnesMajor, Dóra2025-06-202025-06-202025-05-04https://hdl.handle.net/2437/393941A szakdolgozat a szépségipari szolgáltatások fogyasztói magatartását vizsgálja, különös tekintettel a vásárlói döntésekre és azok befolyásoló tényezőire. A kvantitatív kutatás keretében online kérdőíves módszert alkalmaztam, hogy feltérképezzem a fogyasztók attitűdjeit, preferenciáit és viselkedési mintáit a fodrászati, kozmetikai és más szépségápolási szolgáltatások terén. A dolgozat központi témája a szolgáltatásmarketing, a piaci szegmentáció és a döntési folyamatok elemzése. A vizsgálat eredményei alapján megállapítható, hogy a közösségi média jelentősen befolyásolja a szolgáltatóválasztást, az ár továbbra is kiemelt szerepet játszik, és az online időpontfoglalás népszerűsége várhatóan nőni fog. A dolgozat gyakorlati javaslatokat is kínál a szépségipari szolgáltatók számára a marketingstratégiájuk hatékonyabb kialakításához.62huszépségipar, marketing, szolgáltatásmarketing, fogyasztói magatartásFogyasztói magatartás vizsgálata a szépségipari szolgáltatások piacánSURVEY OF CONSUMER BEHAVIOUR REGARDING BEAUTY SERVICESKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.