Nagy, TamásToboz, Csilla2012-12-132012-12-132012-12-122012-12-13http://hdl.handle.net/2437/155000Serdülőkori "feladat", hogy gondoljunk jövőnkre is. Egy fiatal életét meghatározó és befolyásoló tényező lehet: család, kortársak, iskola. Az asszertív viselkedés és versengés, valamint a vallással való kapcsolat is meghatározhatja a jövőbeli terveinket. Vizsgálva az egyházi és állam iskolákban tanuló diákokat megállapítható, hogy úgy a versengés, az asszertivitás és az egyházi nevelés is hat különböző mértékben az egyén jövőjének kialakulására.67hujövőorientációserdülőegyházvallásKritika Utáni Vallásosság SkálaRathus-féle asszertivitás kérdőívszemélyes célokSerdülők jövőorientációjának vizsgálata egyházi és állami középiskolában tanuló diákok körébenFelszolgálók rövid távú emlékezetének vizsgálataNevelési attitűdök és szorongás kapcsolata serdülő és fiatal felnőtt korbanMunkamotiváció és flow élmény a saját szakmájukban dolgozók és a nem szakmájukban dolgozók körébenDEENK Témalista::Pszichológiano_restriction