Varga, LeventeSzabó, Gábor2008-01-092008-01-0920072008-01-09http://hdl.handle.net/2437/3176Dolgozat fő célja, hogy megvizsgálja a világban az alma és az alma termesztésének a múltját, jelenét és jövőjét, nagy hangsúlyt fektetve az Európai Unión, azon belül a Magyarországon folyó almatermelésre, valamint értékesítésre és alternatívákat keressen ezen – jelenleg problémás területek – javítására szem előtt tartva a jövőbeni marketing lehetőségeket, továbbá, hogy megvizsgáljam a fogyasztók alma vásárlási szokásait, alma iránti igényeit. Megvizsgáltam a világ főbb almatermesztő országainak, különös figyelemmel az Európai Unió és Magyarország almatermesztését.50 p.498028 bytesapplication/pdfhualmatermesztésmarketingAz alma termékpálya helyzete MagyarországonSituation of Apple product-chain in HungaryDEENK Témalista::Mezőgazdaságtudomány::KertészetDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing