Horváth, VincénéSzántó, Zsuzsanna2009-11-092009-11-0920092009-11-09http://hdl.handle.net/2437/89996A projektoktatás, a projektorientált oktatás korántsem új divat, hanem egy több mint százéves iskolai „találmány” felfedezése a hazai közoktatás számára. A pedagógus és a tanulók kezdeményező együttműködésén alapuló nyílt oktatásra adott lehetőséget, amelyben a diákok belső motiváltságból, saját döntésükkel összhangban tanulhattak. Szakdolgozatomat a Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskolában írtam, ahol a projektmódszert, mint mostanában elterjedő új, de mégis történelmi háttérrel rendelkező módszert alkalmaztam az egyik osztályban. Munkámat előmozdította, hogy betekintést nyerhettem az iskolában folyó nevelési-oktatási tevékenységbe, ugyanis tanítási gyakorlatom letöltésére itt nyílt lehetőség.65 p.huprojektmódszercsoportmunkaszemléletformáláskörnyezettudatos gondolkodásA projektmódszer alkalmazási lehetőségei a Balásházy János Mezőgazdasági és Közgazdasági Szakközépiskolában.