Czine, PéterSzakály, ZoltánBalogh, Péter2020-02-122020-02-122019Táplálkozásmarketing. -6 : 2 (2019), p. 3-12. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/280778Margarinnal kapcsolatos preferenciák vizsgálata egyetemista fogyasztók körébenmagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM083529TársadalomtudományokKözgazdaságtudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/01_Czine-et-al_Margarinnal-kapcsolatos-preferenci%C3%A1k-vizsg%C3%A1lata-egyetemista-fogyaszt%C3%B3k-k%C3%B6r%C3%A9ben.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/6/2/12021-06-03