Gál, TímeaNagy, Szandra2014-10-312014-10-312014-10-30http://hdl.handle.net/2437/199581Ma egyre többen kezdenek el kézműves csokoládék készítésével foglalkozni, azonban egy induló kisvállalkozásnál is szükség van a megfelelő marketingre. Termékekről lévén szó, természetesen fontos a minőség, és a termék tökéletesítése, mindeközben meg kell tudni felelni a vevők elvárásainak is. A csokoládéfogyasztási szokásokat felmérve kutatom a minőség és a márka kapcsolatát, miközben feltérképezem a PM Choco vállalkozásának versenyhelyzetét.57huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországcsokoládémárkaA PM Choco varázsaThe Charm of PM ChocoDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány