Mező, KatalinCsige, Beáta2017-04-132017-04-132017-04-10http://hdl.handle.net/2437/237998A dolgozat célkitűzésében arra fektettük a hangsúlyt, hogy szakszerűbben, hozzáértő módon tudjanak foglalkozni tehetséges gyerekekkel az óvodapedagógusok a pályájukon és, hogy fel is tudják őket ismerni. A szakdolgozat két fő részre tagolódott. Az első elméleti részben bemutatásra kerültek a tánc, a mozgás definiálása, a gyermekek mozgásfejlődése óvodáskorban, a táncos oktatás lehetőségek óvodáskorban, a tehetségkoncepciók meghatározása és felismerése, valamint abalett előkészítő gimnasztika alapelemeinek tehetségazonosító elemei. A második részben egy saját kutatáson keresztül egy kiváló balettmester, balett oktató interjújának bemutatása, illetve egy összeállított megfigyelési szempontsor elemzésére került sor, melynek segítségével könnyebben azonosíthatóak be a tehetséges gyermekek.33huPoroszlay Évatánctehetség felismeréseTáncos tehetségek óvodáskorbanDEENK Témalista::Neveléstudomány