Boros, Henrietta MónikaBánszki, Fruzsina Flóra2025-06-202025-06-202025-05-04https://hdl.handle.net/2437/393947Az elmúlt években az e-kereskedelem gyors növekedése egyre nagyobb szerepet kapott a fogyasztói szokások átalakulásában. Az egészségtudatos életmód népszerűségének fokozódásával az emberek nagyobb figyelmet fordítanak az élelmiszerek összetételére és hatásaira. A weboldalak számára elengedhetetlen a hiteles és vonzó vizuális megjelenés kialakítása, amely támogatja a vásárlói bizalmat. Kutatásomban megvizsgáltam két általam készített online élelmiszer webáruház arculatát és a vásárlói döntéshozatalhoz kapcsolódó attitűdöket. A fókuszcsoportos kutatás eredményei alapján javaslatokat fogalmaztam meg az arculati elemek finomhangolására és a fogyasztói élmény javítására. Az eredmények rávilágítottak arra, hogy a tudatos vizuális tervezés és kommunikáció hatékonyan befolyásolja a vásárlási hajlandóságot.33huarculatonline élelmiszer-vásárlásonline webáruházvásárlói attitűdOnline webáruház arculatának kialakítása és a potenciális vásárlók attitűdjeinek vizsgálataKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.