Kuki, AttilaFekete, Máté2021-11-162021-11-162021-11-16http://hdl.handle.net/2437/324755A jelenlegi pandémiás időszakban jellemző távoktatás még jobban megnehezítette az oktatók feladatát, mert a tantermi oktatással ellentétben az online órák során sokkal kevesebb visszajelzést kapnak arra vonatkozóan, hogy a diákok mennyire sajátították el a leadott tananyagot. A szakdolgozatom ezt próbálja megkönnyíteni – a középiskolai matematikai tananyagokra fókuszálva – azáltal, hogy grafikus felületen az oktató gyorsan eltudja készíteni a felmérőt és a beérkező megoldások eredményeitől függően mérlegelni tudja azt, hogy a tanulók mennyire értették meg az adott anyagrészt.45 oldalhuC#programozáskliens-szerver architektúramatematikaKözépiskolai matematikai tudást felmérő alkalmazás fejlesztéseDEENK Témalista::Informatika