Tiba, AttilaSzigeti, Sándor Alex2021-11-172021-11-172021-11-16http://hdl.handle.net/2437/324804A szakdolgozat egy kétdimenziós, oldalnézetes, Python nyelven programozott játék fejlesztésének folyamatát mutatja be az alapoktól indulva, minden fő játékelemre részletesen kitérve. Az egyszerű grafikával, fizikával, program által vezérelt ellenfelekkel rendelkező játékban az irányított karakter négyzetekből álló platformokon mozog. A játékos feladata, hogy karakterével az akadályokat leküzdve eljusson a pályákon kijelölt célállomásig, melynek teljesítésekor a program tárgyakra, fejlesztésekre költhető érmékkel, tapasztalati pontokkal jutalmaz. A játékprogram mellett egy pályák létrehozására szolgáló, különálló alkalmazásként funkcionáló szoftver is készült, melynek köszönhetően a játékos ízlése szerint készíthet újabb, játszható szinteket.50hukétdimenziósjátékfejlesztésPythonKétdimenziós játékfejlesztés Python nyelvenDEENK Témalista::Informatika