Gályász, JózsefBernáth, Lajosné2011-05-262011-05-2620112011-05-26http://hdl.handle.net/2437/108821A dolgozat témája a HUNÉP AUGUSZTA HOTEL Zrt. DIÁKSZÁLLÓ [21, 22] minőségmenedzsment rendszerének vizsgálata. A Diákszálló kiépítette minőségmenedzsment rendszerét, melynek legfőbb feladata volt az új, korábbi hagyományok nélküli szervezet beindításának támogatása. A rendszer kiépítése az MSZ EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2000) szabvány alapján történt 2007-ben. A minőségirányítási rendszer három éves működését követően 2010-ben történt meg a rendszer újratanúsítása az MSZ EN ISO 9001:2009 [23] szabvány követelményei szerint.53humultikulturálisisodiákszállóMultikulturális Vevői Kör Igényeinek Kielégítése az Auguszta DiákszállónDEENK Témalista::Környezettudományok::Környezetvédelem