Balogh, RenátóKatona, Szidónia2023-05-102023-05-102023-04-25https://hdl.handle.net/2437/352661A kosárlabdát nem csak sportszakmai szempontok szerint lehet elemezni. Az idő múlásával egyre nagyobb teret kapnak a gazdasági szempontok, amivel tartanunk kell a lépést. Megvizsgálom a hazai kosárlabda szektort, összehasonlítva az amerikai ligával, mely utat mutat a jövő sportszórakoztatásába. Felmérem a fogyasztók igényeit és megállapításokat, javaslatokat teszek arra, hogy Magyarországon hogy lehetne javítani a passzív sportfogyasztáson. A fogyasztók értékrendjére és különböző szokásaikra is kitekintek, hogy minél teljesebb képet kapjunk.63hukosárlabdafogyasztói piacszurkolókHazai női és férfi kosárlabda fogyasztói piacaConsumer market of hungarian women's and men's basketballDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány