Nyakóné Juhász, KatalinVeres, László2007-05-022007-05-022007-05-022007-05-02http://hdl.handle.net/2437/2124BEVEZETÉS EGY NOVEMBERI NAP TÖRTÉNETE… A SZEMÉLYI SZÁMÍTÓGÉPEK ÉS AZ INTERNET ELTERJEDÉSE SZÁMÍTÓGÉPEK AZ ISKOLÁBAN A PEDAGÓGUS ÉS A SZÁMÍTÓGÉP A HIÁNYZÓ LÁNCSZEM - OKTATÓPROGRAMOK EGY CSÉSZE KÁVÉ AZ OKTATÓPROGRAMOK FELHASZNÁLÁSÁNAK LEHETŐSÉGEI A TANÍTÁSI-TANULÁSI FOLYAMATBAN TANESZKÖZÖK HASZNÁLATA AZ ISKOLÁBAN A PROGRAMOZOTT OKTATÁS, MINT A SZÁMÍTÓGÉPPEL SEGÍTETT OKTATÁS ELŐDJE A SZÁMÍTÓGÉP FELHASZNÁLÁSA AZ OKTATÁSBAN MUNKAFORMÁK A SZÁMÍTÓGÉP ISKOLAI ÉS OTTHONI ALKALMAZÁSÁBAN AZ OKTATÓPROGRAM TANANYAGÁNAK ELMÉLETI ALAPJA A PROGRAMKÉSZÍTÉS ELMÉLETI ALAPJAI AZ OBJEKTUMORIENTÁLT PARADIGMA EGY KIS JAVA TÖRTÉNET A JAVA VILÁGA A JAVA PROGRAMNYELV ELEMEI OSZTÁLYOK A JAVÁBAN METÓDUSOK PROMETHEUS – OKTATÓPROGRAM FIZIKÁBÓL A PROGRAM FŐABLAKA A TANANYAGOK A TESZTELÉS TELEPÍTÉS, RENDSZERKÖVETELMÉNYEK PROMETHEUS - BEVETÉSEN A PROGRAM KIPRÓBÁLÁSÁNAK KÖRÜLMÉNYEI A PROMETHEUS GYEREKSZEMMEL - ÉRTÉKELÉS ÖSSZEGZÉS62312 bytes1304283 bytestext/plainapplication/pdfhuoktatóprogramJavafizikatesztOktatóprogramok fizika tantárgyból Java programozási nyelvenDEENK Témalista::Informatika::Információtechnológiano_restriction