Kézi, Csaba2021-06-292021-06-292019-12-12International Journal of Engineering and Management Sciences, Évf. 4 szám 4 (2019) , 404-407https://hdl.handle.net/2437/318801In a secondary school I wrote a test with similar abilites student. In one class students had to solved applied mathematics exercises, in other class there were pure mathematics exercises. I anayzed the results.Egy középiskola két különböző, de hasonló képességekkel rendelkező osztályban írattam egy-egy tesztet. Az egyik osztályban alkalmazott matematikai feladatokat, a másik osztályban tisztán matematikai szövegezésű feladatokat kellett megoldani a tanulóknak. Megvizsgáltam, hogy a két feladatsor átlagos pontszáma között volt-e szignifikáns eltérés.application/pdfKlasszikus és alkalmazott matematikai ismeretek a középiskolábanfolyóiratcikkOpen Accessby the authorshttps://doi.org/10.21791/IJEMS.2019.4.46.International Journal of Engineering and Management Sciences442498-700X