Buglyó-Nyakas, Erzsébet TündeJurek, Dorka2025-06-192025-06-192025-04-16https://hdl.handle.net/2437/393515A szakdolgozatom során az OTP Bank mobilbanki applikációját és marketingjét elemeztem. A mobilbankolás térnyerése nem csupán technológiai fejlődés, hanem életstílusbeli változás is, amely új lehetőségeket teremt a pénzintézetek számára. Az OTP számára ez nem csupán kihívás, hanem stratégiai lehetőség is: egy olyan korszerű, prémium szolgáltatás fejlesztése, amely egyszerre kínál kényelmet, biztonságot és modern életérzést. A pénzügyi tudatosság nagyon fontos téma és ebben nagy szerepet vállal az OTP, amely számos fejlesztéssel és marketing kampánnyal igyekszik egyszerre edukálni az embereket és ügyfeleket szerezni. A mobilbankolás tehát nem csupán a jövő, hanem a márkaépítés új luxusa is lehet.51humobilbankpénzügyi tudatosságmarketingOTPAz OTP Bank mobilalkalmazás és digitális banki szolgáltatásainak marketingje, hatása az OTP ügyfeleire és fogyasztói szokásaikraThe marketing of OTP Bank's mobile app and digital banking services, and its impact on OTP's customers and their consumer habitsKözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.