2008-12-212008-12-21963950808Xhttp://hdl.handle.net/2437/75621E könyv a marketingesek és menedzserek mellett azoknak szól, akiket érdekel a reklám, a média, a kommunikáció és a márkák világa. A hírességek mindig is foglalkoztattak a fantáziánkat. Napjaink fogyasztás-centrikus világában egyre fontosabb szerepet kapnak a vásárlók befolyásolásában. A mű e világot térképezi fel. Szól a hírességek hétköznapi életre gyakorolt hatásáról, vizsgálja a híresség-kampányoknak helyet biztosító médiát és marketing környezetet, a hirdetőket és az ügynökségeket, valamint bemutatja, milyen hatékony a híresség szerepeltetése a reklámban. A mű e világot térképezi fel. Szól a hírességek hétköznapi életre gyakorolt hatásáról, vizsgálja a híresség-kampányoknak helyet biztosító médiát és marketing környezetet, a hirdetőket és az ügynökségeket, valamint bemutatja, milyen hatékony a híresség szerepeltetése a reklámban.963950808Xhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/WebPac/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+000002592151000002592151