Kindrusz, PálBalogh, Éva2021-04-202021-04-202021-04-20http://hdl.handle.net/2437/306328Intézményünkben két évvel ezelőtt került bevezetésre a "Kritériumorientált, diagnosztikus mérési- értékelési rendszer". Dolgozatomban az 5.-ik és 6.-ik évfolyamos tanulók diagnosztikus és követő méréseinek eredményeit elemzem. Vizsgálom, hogy milyen hatással van a fejlesztés a tanulók matematika tudására. Az iskolai motiváció és a tanulási stílus kérdőívek elemzésével kapcsolatot keresek a matematika tudás és a tanulás iránti attitűd között.69hukritériumorientáltmérés- értékelésmatematika tudásdiagnosztikus mérésA kritériumorientált, diagnosztikus mérési- értékelési rendszer fejlesztő hatása az 5.-ik, 6.-ik évfolyamos tanulók matematika tudásáraDEENK Témalista::Neveléstudomány