Fenyő, ImreJakab, Attila2017-01-092017-01-092016-12-19http://hdl.handle.net/2437/233784Ez a dolgozat a manipulált fényképek vizsgálatát és azok hatásait a gyermeknevelésében tűzte ki elemzési célból. Azonban nem célja a didaktika terület lefedése. A dolgozat fő állítása: A manipulált felvételek befolyásolják a gyermek nevelését. A hatás a szülői vagy pedagógiai irányítástól függően negatív vagy pozitív irányú. A szembeállítás alapja a gyermekek viselkedése az iskolában. A kutatás eredményeképpen elmondható, hogy a vizsgált korosztályban nagymértékű hatása van a manipulált felvételeknek, ezeknek veszélyeire fontos felhívni a figyelmet és iskolai foglalkozások keretén belül prevenciót tartani. A kutatás a megvizsgált neveléstudományi területhez tapasztalati összehasonlításokkal járul hozzá.23humanipulációfényképezésgyermeknevelésVirtuális generációkmanipulált felvételek hatásai a tanórán és azon kívülDEENK Témalista::Neveléstudomány