Halász, Gábor JózsefSzilágyi, Szilárd2024-02-012024-02-012023-11-10https://hdl.handle.net/2437/365889A Unity-ben készült asztali alkalmazásom az egyszemélyes és kétszemélyes módokon keresztül egy 2D harci játékélményt nyújt, ahol a karakterek saját rajzokon alapulnak, és a háttér, lövedékek egyedi grafikával rendelkeznek. Az AI kiválóan kezeli a játékmenetet, a támadás és védekezés folyamata pedig részletesen ki van dolgozva. A játékteret körülvevő környezetvizsgálatok (raycastok) alapján az AI képes támadásokat kezdeményezni, megfelelően követni a játékost és megkerülni az ellenség lövedékeit. Az animációk kézzel rajzolt grafikákkal összeállítva kiválóan szolgálják a játék élethűségét. A projekt alapjaiban a játékfejlesztés sokszínű világát szeretné bemutatni.43huUnityjátékfejlesztésJátékfejlesztés Unity játékmotorral: Battle ArenaDEENK Témalista::Informatika::InformációtechnológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.