Vida, ViktóriaNábrádi, Zsófia2012-05-252012-05-252012-04-272012-05-25http://hdl.handle.net/2437/129368Dolgozatomban a marketingkommunikációs eszközök fontosságát hangsúlyozom. A szolgáltató szektor egyre növekvő kategóriájában megjelenő egészségipar területén a marketing alkalmazása nélkülözhetetlen. Dolgozatomban egy konkrét, frissen alakult mikrovállalkozás igényfelmérését végeztem. A vállalkozás az egészségipar területén mozog, egészségmegőrző és egészségjavító szolgáltatásokat nyújt. Eredményeimmel a szolgáltatásaik ismertségére, az alternatív medicina iránti nyitottságra voltam kíváncsi, illetve, hogy milyen tényezők befolyásolják a fogyasztókat ilyen típusú szolgáltatások kipróbálása során.51huszolgáltatásmarketingmarketingkommunikációinnovációMarketingkommunikációs eszközök fontossága a szolgáltatás innováció területén – egy innovatív egészségmegőrző szolgáltatás igényfelméréseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing