Csapó, ZsoltÁdom, Anita2011-10-262011-10-2620112011-10-26http://hdl.handle.net/2437/115905Dolgozatomban a diabetikus illetve Norbi Update termékek fogyasztói szempontú vizsgálatával foglalkozom, amely során szeretnék minél szélesebb körű információt szerezni az e termékeket vásárlók csoportjáról. Hasonló kérdésekre keresem a választ: A fogyasztók mely rétege vásárol ilyen jellegű termékeket? Milyen indíttatásból/célból vásárolja azt? Hogyan és milyen hatást gyakorolnak ezek a termékek a célcsoportra? Célkitűzésem között szerepelt megtalálni azokat az összefüggéseket, amelyek a diabetikus termékeket fogyasztók és e termékek marketingje között áll fent.47huNorbi Updatemarketingegészséges életmóddiétaA Norbi Update marketing sikere és térhódításaDiabetikus és Update termékek a piaconThe booming and success of Norbi Update marketing – Diabetic and Update products on the marketDEENK Témalista::Közgazdaságtudományno_restriction