Prém, VandaVarga, Zsuzsa2019-04-162019-04-162019-04-15http://hdl.handle.net/2437/265583Két fő részre tagolódik a szakdolgozatom, amelyet a cím is előre mutat. Az első részében a történeti áttekintés és az alapelveket követően mutatom be, hogy a különböző technikák az élmények nyújtásán túl milyen fejlesztő hatással bírnak a gyermekekre. Melyek azok a területek ahol előrelépést tapasztalhatunk a készségeik fejlődése terén. A második részben bemutatok a régi, klasszikusnak számító, minden felnőtt gyermekkorában ismert technikák mellett több újkeletű alkotó tapasztalatszerzést , amelyeket kipróbáltunk a csoportban. A saját ötleteimet és a kutatásom során talált lehetőségeket is az irányelvek figyelembe vételével próbáltuk ki a gyerekekkel a DMJV Egyesítet Bölcsődei Intézménye Margit Téri Tagintézménye Cica csoportjában.41huvizuális nevelésbölcsődealkotójátékfejlesztő hatásA vizuális tapasztalatszerzés fejlesztő hatása és bemutatása a Debrecen Megyei Jogú Város Egyesített Bölcsődei Intézménye Margit Téri TagintézménybenDEENK Témalista::Neveléstudomány