Pataky, NóraSajtos, Viktória2014-05-032014-05-032014-03-312014-05-03http://hdl.handle.net/2437/190997Műhelymunkámban az általános iskolás gyermekek szociális státuszát és ezzel kapcsolatos viselkedését vizsgáltam meg szociometriai felméréssel és különféle kérdőívekkel. Megnéztem az agresszív viselkedésre mutatkozó tendenciát, az érzelmi intelligenciát, a szorongást és a problémamegoldó viselkedéseket. Három szociometriai státuszt vizsgáltam kiemelten: az elutasított, a népszerű és a mellőzött gyermekek csoportját. A mintám 11-15 évig terjedő gyermekekből állt.40huSzociometriaSzociális kompetenciákSzociális kompetenciák, az agresszió és a problémamegoldás szociometriai státusszal való kapcsolata általános iskolások körébenFonológiai, szemantika hasonlóság és a toldalékhatás felidézésre gyakorolt befolyásaA depresszió kapcsolata a szociális támasszal, a szülői bánásmóddal és az életeseményekkelA konformitásra való törekvés és a referenciacsoport deviáns viselkedésformákra gyakorolt hatása az önmonitorozás tükrébenDEENK Témalista::Pszichológia::Pedagógiai pszichológiano_restriction