Anna, Sütő2024-07-302024-07-302021-09-30Metszetek, Évf. 10 szám 3 (2021) , 124-142.https://hdl.handle.net/2437/378349My study attempts to explore the lifestyle-based segments of the Hungarian youth through an innovative methodology based on social media data, incorporating the dimension of digitization into the creation of lifestyle groups. The examination of the segments’ lifestyle attitudes is assisted by a review of the related theoretical milieu approaches, international and Hungarian empirical milieu researchesTanulmányom kísérletet tesz a magyar fiatalság életstílus-alapú szegmenseinek újító módszertanú, közösségimédia-adatokon alapuló feltárására, beemelve a digitalizáltság dimenzióját az életstíluscsoportok alkotásába. A szegmensek életstílus-attitűdjeinek vizsgálatát segítik a kapcsolódó miliőelméleti megközelítések, és nemzetközi illetve magyar empirikus miliőkutatások áttekintése.application/pdféletstílusmiliőifjúságkutatásbig dataFacebooklifestylemilieuyouth researchFacebookMerre tovább, netgeneráció?folyóiratcikkOpen AccessMETSZETEK - Társadalomtudományi folyóirathttps://doi.org/10.18392/metsz/2021/3/7Metszetek310Metszetek2063-6415