Veressné Gönczi, IbolyaHudra, Helga2019-05-142019-05-142019-05-13http://hdl.handle.net/2437/267657A sok reformot megélt tanárképzés a Bologna – rendszerű képzés bevezetése után újabb vízválasztó korszakához érkezett, amikor az összefüggő tanítási gyakorlatot egy teljes tanévre bővítették. A tanárképzésnek ebben a szakaszában változatlanul kulcsszereplő a pedagógus szakvizsgával rendelkező mentortanár. Az ő feladata az, hogy folyamatos szakmai és érzelmi támogatást nyújtva átsegítse a tanárjelöltet a hallgatói létből a tanárlétbe. A gyakorlat során mindkét fél a szakmai fejlődés útjára lép, mely nem ér véget az egy év elteltével, hanem egy életen át tartó folyamatban teljesedik ki.35huKormányrendeletEurópa 2020HeterogenitásA mentortanárrá válás folyamataA tanárjelöltek mentorálásaDEENK Témalista::Neveléstudomány