Füzesi, IstvánBalogh, Sándor Zsolt2013-05-142013-05-142013-04-042013-05-14http://hdl.handle.net/2437/168153A szakdolgozat az internet szerepét vizsgálja a marketingkommunikációban. Bemutatja maga a média azon belül a reklámozás fejlődésének és módszereinek, valamint az ezekhez szükséges csatornák kialakulásának folyamatát az internet elterjedéséig. Az internet mára a marketingkommunikáció legfontosabb csatornájává nőtte ki magát és ez csak tovább fejlődhet. A szakdolgozat az online marketing mai állapotának felmérését kérdőívvel és annak elemzésével szemlélteti, hiszen ennek felmérése az úgymond célszemélyek, befogadók szemszögéből a leghitelesebb.47huInternetMarketingkommunikációAz internet szerepe a marketingkommunikációbanThe role of the Internet in marketing communicationsDEENK Témalista::InformatikaDEENK Témalista::Társadalomtudományokno_restriction