Balogh-Kardos, ValentinaMádi, Fanni2023-12-182023-12-182023-10-21https://hdl.handle.net/2437/363732Az éttermeknek meg kell szólítaniuk a célközönségüket, és meg kell mutatniuk, mi teszi őket egyedülállóvá és vonzóvá a versenytársaikhoz képest. A Felix Kitchen and Bar tökéletes példa arra, hogy bemutassa, hogyan lehet hatékonyan kommunikálni egy étterem által kínált gasztro élményt. Szakdolgozatom elméleti részében a felhasznált szakirodalmak segítségével mutatom be a marketing kialakulásának történetét, feladatát és részletesen a McCarthy-féle marketing-mix elemeit, majd ezen belül a marketingkommunikációs eszközöket, melyek fő támaszként kísérnek végig kutatásom során. Megvizsgálom a fogyasztói magatartás és kultúra alapjait, rejtelmeit. A fogyasztók döntéseit számos tényező befolyásolja, és fontos megérteni, hogy milyen tényezők vezetnek el egy adott vendéglátóhely kiválasztásához. Ezekre az információkra alapozva szemügyre veszem a magyarországi vendéglátás aktuális helyzetét és a hazánkra vonatkozó legfrissebb gasztronómiai trendeket. Végezetül a feltett kutatási kérdéseimre keresem a választ és levonom következtetéseimet, javaslataimat.50humarketingkommunikációvendéglátásgasztronómiaA marketingkommunikációs eszközök szerepe a vendéglátásban a Felix Kitchen & Bar példáján keresztülThe role of marketing communication tools in hospitality through the example of Felix Kitchen & BarDEENK Témalista::KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.