Gál, TímeaPuskás, Panna2025-12-182025-12-182025-10-28https://hdl.handle.net/2437/401052A szakdolgozatom a magyar divatmárkák marketingstratégiáit elemzi, a RABOCSI, a Celeni és a BOGA divatmárkák példáján keresztül. Vajon elegendő-e a tehetség és a kreativitás egy márka sikeréhez, vagy már elengedhetetlen egy jól kidolgozott stratégiára építkezni? Kutatásom célja, hogy feltárja, milyen stratégiákat alkalmaznak márkaidentitásuk kialakítására, hogyan formálják fogyasztóikkal való kommunikációjukat, illetve milyen szerepet tölt be mindebben a digitális és közösségi média. Elemzésem során szekunder és primer kutatási módszereket egyaránt alkalmaztam. A primer kutatásomat, kvalitatív módszerre építettem. Mélyinterjúkat készítettem Rabócsi Renáta és Cselényi Eszter divattervezőkkel, valamint Pintér Kristóf márkamenedzserrel, akik tapasztalataikkal értékes betekintést tudtak nyújtani a magyar divatipar működésébe.60humagyar divatmárkákmarketingstratégiadivatMagyar divatmárkák marketingstratégiáinak elemzéseAnalysis of the Marketing Strategies of Hungarian Fashion BrandsKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.