Kőmíves , Péter MiklósFodor, Nikolett2023-12-192023-12-192023-10-24https://hdl.handle.net/2437/364026Az interneten és leginkább a közösségi médián folyó káros marketing jelenség, ami egy komplex halmaz én súlyos következményekkel járhat. Mondhatni, hogy kifejezetten aggasztó terület, amely nem csak a fogyasztókra hat ki, hanem a társadalomra is egyaránt. Az internet egy hatalmas tér, amibe a világ is elfér teret engedve a marketing számos formájának. A káros internetes marketing olyan etikátlan gyakorlatokra és taktikákra utal, amelyeket egyes vállalkozások és magánszemélyek alkalmaznak termékeik vagy szolgáltatásaik reklámozására, népszerűsítésére. A kártékony tényezők közé sorolható például az adatvédelem és a személyes adatok visszaélése, a csábító de hamis reklámok, az online zaklatás szexuális tartalmak, a függőséget okozó tervezés, a politikai befolyásolás és a véleményvezérek. Ezek a gyakorlatok gyakran kihasználják a sebezhetőségeket és manipulálják a felhasználókat, negatív hatással az egyénekre és a társadalom egészére. Ezellen a rossz marketingtevékenység elleni küzdelemhez sokoldalú megközelítésre van szükség, amely magában foglalja az adatvédelmi szabályozásokat, az oktatást, a társadalmi párbeszédet, a technológiát és az etikai megfontolásokat. Ezen ajánlások végrehajtásával egy biztonságosabb és felelősségteljesebb digitális ökoszisztéma kialakításán dolgozhatunk.53humarketinginfluenszer marketingMLMKáros marketing az internet világábanDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.