Laoues-Czimbalmos, NóraMolnár-Kiss, Gabriella2022-04-122022-04-122022-04-12http://hdl.handle.net/2437/330480A dolgozat a halmozottan hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű tanulók testnevelés órai foglalkoztatásáról, annak lehetőségeiről nyújt információkat. Az integrált és inklúziv nevelést, oktatást mutatja be, a testnevelés órán megjelenő inklúzív szemléletmódot valamint az adaptációs lehetőségekről ad ismereteket. A kutatás során a testnevelő tanárokat, gyógypedagógusokat kérdeztünk meg kérdőív alkalmazásával, hogy munkájuk során mennyire okoz számukra nehézséget az együtt foglalkoztatás. Milyen módszereket alkalmaznak munkájuk során? Milyen a gyermekek motivációja a testnevelés órákon? A kutatásban résztvevő pedagógusok mennyire nyitottak ezzel kapcsolatos képzésen/képzéseken részt venni?36husajátos nevelési igényintegrációinklúzióA halmozottan hátrányos helyzetű és sajátos nevelési igényű tanulók foglalkoztatása testnevelés óránDEENK Témalista::Neveléstudomány