Szilágyi, BarnabásDeczkiné Gáll, Hajnalka2020-04-272020-04-272020-04-26http://hdl.handle.net/2437/284909Az óvodáskorú gyermekek differenciált fejlesztése. A roma gyerekek bekerülése az óvodába és differenciált fejlesztésük annak érdekében, hogy zökkenőmenetesen küzdjék le az iskolakezdés nehézségeit. Az általam bemutatott beszédfejlesztéssel látható, miként éri el egy roma gyerek az iskolaérettséget e területen. Bemutatom továbbá azokat az eszközöket, módszereket melyek segítségével ezt elértem. A roma gyerekek társadalmi integrációja. Átmenet a családból az óvodába. A településünk óvodájának bemutatása a csoportok etnikai összetételére rávilágítva.45hudifferenciálásóvodabeszédmegértésroma gyermekekiskolaérettségA differenciált fejlesztés lehetőségei, eszközei, módszerei és alkalmazhatóságukDEENK Témalista::Neveléstudomány