Polereczki, ZsoltÉles, Boglárka Stella2016-11-032016-11-032015http://hdl.handle.net/2437/231584Szakdolgozatomba,Y generációról szól, mai 20-35 év közötti középkorosztályt kutattam fel, vizsgáltam meg. Ezen belül is hogy mennyire befolyásolják az internetes reklámok, hirdetések és mik azok a termékek/szolgáltatások, amiket inkább interneten vásárolnak meg. Továbbá, mik azok a vásárlási tényezők, amik befolyásolják a fogyasztók vásárlási döntéseit és ez a generáció mennyire preferálja ezt a vásárlási formát.Kitérek napjaink e-kereskedelmére is, hogy hogyan fejlődött az online vásárlások száma és szokások az elmúlt években a hazai és nemzetközi piacon. Témaválasztásomat befolyásolta az is, hogy szeretnék minél többet megtudni erről a saját generációról, illetve miként tudják befolyásolni az egyes vállalatok reklámjaik a mai középkorosztály, amiben én is felnőttem.64huonlinemarketingy generációe-kereskedelemY generáció az online marketingben és online vásárlási szokásaikDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány