Aranyosi , Kitti2021-06-292021-06-292018-03-25Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat, Évf. 4 szám 1 (2018) , 67-84https://hdl.handle.net/2437/319327The paper is written by Social Pedagogy, Infant and Early Childhood Educator or Early Childhood Education BA students of the Faculty of Education for Children and Special Education of the University of Debrecen who took part in Erasmus+ and/or Campus Mundi mobility programs (study or traineeship) between 2014 and 2017. The students give a brief summary of their positive and negative experiences as well in Barcelona (Spain), Tallinn (Estonia), Is-Swatar (Malta), Plymouth (United Kingdom), Cluj Napoca, and Oradea (Romania), and Wrasowice (Poland).A tanulmányban olyan hallgatók tapasztalatai jelennek meg, akik 2014 és 2017 között Erasmus+ és/vagy Campus Mundi program keretében külföldi tanulmányúton vettek részt. A hallgatók rövid leírásaikban bemutatják a Barcelonában (Spanyolország), a Tallinnban (Észtország), az Is-Swatarban (Málta), Plymouthban (Anglia), a Kolozsváron és Nagyváradon (Románia) valamint Wrzasowice-ben (Lengyelország) szerzett tapasztalataikat.application/pdfErasmusCampus Munditraineeship abroadstudying abroadErasmusCampus Munditanulmány célú mobilitáskülföldi szakmai gyakorlatHALLGATÓK TOLLÁBÓLfolyóiratcikkOpen AccessAranyosi Kittihttps://doi.org/10.18458/KB.2018.1.67Különleges Bánásmód - Interdiszciplináris folyóirat14Különleges Bánásmód2498-5368