Zolnai, ErikaVeress, Réka2018-04-182018-04-182018-04-16http://hdl.handle.net/2437/249745Dolgozatom célja, hogy bemutassa mennyire változatos formában jelenhet meg a diszlexia, és bizonyos életkorokban melyek azok a jelek, amik erre az állapotra utalnak. Az olvasás és írás életünk részei, szinte nincs olyan nap, amikor ne kellene valamilyen formában használnunk. A tanulási zavarral küzdőknek azonban ezek nagyobb kihívást jelentenek, több erőfeszítésre és gyakorlásra van szükségük, hogy elsajátítsák ezeket a folyamatokat. A diszlexiához köthető egyéb tünetek, és az esetleges negatív élmények hatalmas befolyással vannak az egyén életútjára. A segítő és támogató közeggel, valamint a megfelelő szakember kiválasztásával a helyzetük jelentős javulást eredményezhet.27 oldalhudiszlexiatanulási zavarA diszlexia felismerése, és az érintettek helyzete a közoktatás egyes szakaszaibanDEENK Témalista::Neveléstudomány