Vida, ViktóriaPregun, Szilvia2013-11-122013-11-1220132013-11-12http://hdl.handle.net/2437/176292Első körben a bor történetéről, a bor egészségre való hatásáról, valamint a bormarketingről olvashatunk a szakdolgozatban. Majd szó van az anyag és módszer témakörben a kutatási módszerekről, valamint a statisztikai módszerekről, amelyeket alkalmaztam. Végül a kérdőívek értékelése után kapott eredményekről olvashatunk, majd pedig az ezekből levonható legfontosabb következtetésekről és javaslatokról.81huborfogyasztásvásárlásborfogyasztásborvásárlásmagyar borfogyasztókA magyar borfogyasztók fogyasztási és vásárlási szokásainak felméréseThe survey of Hungarian wein consumer of consumption and buying habitsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::GazdaságelemzésDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Gazdaságelemzés