Fekete, János ImreMónusné Ruszin, Anna Mária2016-04-282016-04-282016-04http://hdl.handle.net/2437/225840Évek óta egyre inkább azt tapasztaltam, hogy tanítóink, a képzőművészeti nevelés során, a papírtechnikák területén egyre tapasztalatlanabbak, nincsenek alapvető készségeik kialakulva. Az ilyen jellegű tevékenységet nem kedvelik, kerülik.Úgy gondoltam, a napközis szabadidős tevékenységek segíthetnek a kialakult helyzeten. Fejlesztési tervet készítettem. A papírtechnikákkal való fejlesztéssel az volt a célom, hogy jól kialakult készségekkel és alakító képességgel rendelkező, képzőművészeti alkotásokra vágyó és alkotásra képes, kreatív személyiségekké váljanak tanulóim.A tanév 8 hónapja alatt megtartottam a tervezett foglalkozásokat, majd azt követően ismételten megvizsgáltam tanulóim fejlettségét. Szakdolgozatomban e folyamat során szerzett tapasztalataimat osztom meg.61huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországképességfejlesztéspapírtechnikáknapközistevékenységekKépességfejlesztés papírtechnikákkal a napközi szabadidős tevékenységei során (általános iskola 3. osztály)DEENK Témalista::Neveléstudomány