Szakács, AttilaSimon-Jójárt, Péter2020-05-132020-05-132020http://hdl.handle.net/2437/287132A dolgozat a címéből adódóan a hazánkban lévő online és social média marketing helyzetéről szól. A dolgozat elején felvetett témákra, mint az új jellegű online reklámozási módszerek vagy a vásárlók nagyobb tudatosságára a kérdőívvel szerettem volna választ adni. A szekunder kutatásban bemutatásra kerül hazánk online jelenléte valamint a különböző online reklámozási módszerek és előnyeik. A primer kutatás olyan hipotézikekkel kezdődik, mint a vásárlók célzott reklámok iránti hozzáállása. Erre és egyéb hasonló kérdésekre derítek fényt a kutatásom során melynek eredményeit érthetően prezentálom az összegzésben a megfelelő következtetésekkel együtt.64humarketingonline marketingsocial médiainfluenszergenerációkSocial média és On-line marketing szerepe a hazai piacokonDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány