Fehér AndrásOrosz , Júlia Lili2025-01-132025-01-132024-10-30https://hdl.handle.net/2437/384852A dolgozat a HUNÉP Zrt. online marketingkommunikációjának hatását vizsgálja, különös tekintettel a közösségi médiára. A kutatás szekunder és primer forrásokra épül, elemezve az építőipar változásait és digitalizációját az elmúlt évtizedekben. A szekunder kutatás bemutatja az építőipar jelentőségét, fejlődési tendenciáit és a gazdaságra gyakorolt hatásait. A dolgozat kiemeli, hogy milyen szerepet kap a közösségi média az építőiparban, különösen a B2B kapcsolatok erősítése és a márkaépítés szempontjából. A primer kutatás szakértői interjúkból tevődött össze, mely módszert és lehetőséget adott arra, hogy a vizsgált témában dolgozó szakemberektől mélyebb, részletesebb információkat szerezzek.49huépítőipar, marketing, online kommunikációA HUNÉP Zrt. online kommunikációjának elemzéseAnalysis of HUNÉP Zrt.'s Online CommunicationKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.