Szűcs, RóbertSándorDobos, István2022-10-212022-10-212022-10-20https://hdl.handle.net/2437/337849Az alkalmazásokon belüli vásárlásokat elemzem. Vásárlók számára elérhető opciók, lehetőségek és árakat bemutatom. Illetve a vállalatok árképzése, vásárlásösztönző tevékenységeinek bemutatása. Mikrotranzakciók fejlődése, újabb technikák megjelenése. Vásárlói szokások bemutatása, gondolkodásmódjuk elemzése. Összefüggések keresése és vizsgálata egyes szokások, megélhetés, gondolkodás szerint. Vásárlói gondolkozás részletesebb elemzése, javaslat a fejlesztésre.54hualkalmazáson belüli vásárlásvásárlási szokásokonline vásárlásMikrotranzakciókMicrotransactionsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing