Csapóné Riskó, TündePéntek, ÁdámWiwczaroski, Troy B.2020-06-042020-06-042015Táplálkozásmarketing. -2 : 2 (2015), p. 15-27. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/289222A CSR ismertsége és megjelenése a fogyasztói döntésekbenmagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM086215TársadalomtudományokKözgazdaságtudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/02_Csapóné-Riskó-et-al._A-CSR-ismertsége-és-megjelenése-a-fogyasztói-döntésekben.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/2/2/22020-06-19