Fenyves, Noémi DóraBárczi, Brigitta2025-06-202025-06-202025-05-04https://hdl.handle.net/2437/393946A szakdolgozatom célja, hogy elemezze a Notino webshop online marketing kommunikációs tevékenységeit, különös tekintettel az e-mail marketingre, a közösségi média jelenlétre, az online PR tevékenységekre, és a weboldal elemzésre. A kutatás a vállalat egy éves e-mail marketing jelenlétét, a Facebook, Instagram, TikTok és LinkedIn közösségi médiás tevékenységeit, az online térben kialakított közönségkapcsolatát a weboldalon található blogokon, e-maileken és social medián megosztott posztokon keresztül, illetve a weboldalának funkcionális, technikai és esztétikai elemzését hivatott bemutatni. A vizsgálat a Notino online marketingkommunikációjára irányult szekunder szakirodalmi háttér és primer online tartalomelemzés alapján. A dolgozat célja tehát bemutatni, hogyan használja a Notino az integrált digitális marketing eszközeit a fogyasztói elköteleződés növelésére, a márkaépítés és a piaci pozíciójának erősítésére. A vizsgálat központjában a hatékony online kommunikációs gyakorlatok és fejlesztési lehetőségek feltárása áll. A szakdolgozatomban 5 kutatási kérdés megválaszolása olvasható a fentiekben említett témaköröket érintve.34huNotino digitális marketingkommunikációjae-mail marketingközösségi média marketingonline PR jelenlétNotino weboldalának elemzéseNotino webshop e-mail marketing stratégiájának, közösségi média kommunikációjának, online PR tevékenységeinek, és weboldalának elemzéseAnalysis of Notino webshop's e-mail marketing strategy, social media communication, online PR activities and websiteKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.