Eperjesi , TamásCzentyéné Kerti, Judit2023-06-072023-06-072023-05-15https://hdl.handle.net/2437/354803Településünk egyetlen iskolájában a hátrányos helyzetű gyerekek száma igen jelentős. Nevelőszülőknél, lakásotthonban élő gyerekek, saját otthonban, rossz körülmények között élő tanulókkal találkozunk nap, mint nap. Ezeknek a gyerekeknek sokszor az iskola jelenti a biztonságot, a kiszámíthatóságot, az állandóságot. Engem személy szerint, túl a tanítói képesítésemen, mindig érzékenyen érintett a reám bízott tanulók sorsa.43hugyermekvédelemprojektstratégiai tervprotokollGyermek- és ifjúságvédelmi stratégia és protokoll kialakítása a Szent Piroska Görögkatolikus Általános IskolábanDEENK Témalista::NeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.